Uttråkad = lista..
BRUKAR DU KOMMA I TID: Jag försöker i alla fall.
VAD HADE DU I DIN MUN SENAST: Vatten.
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST: Hm.. Andra februari.
HUR KÄNNER DU DIG NU: Äh.
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER: Som det är nu så har jag nog ingen färg som dominerar bland mina kläder.
KAN DU LAGA MAT: Jodå.
VAD PLUGGAR DU: Naturvetenskaplig bastermin.
VAD TYCKER DU OM FÖTTER: Ehum..? De är väl bra att ha..
ÄR DU AKTIV I SKOLAN: Tjaa..
VAD SAKNAR DU: "vad"? .. Passar på den.
NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST: Igår. Och varför behöver jag inte gå in på.
VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET: Nej.
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR: Jodå.
DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN: Vatten eller juice.
RAKAR DU BENEN: Ett par gånger i veckan. Jo.
ÄR DU NYTTIG: Till och från. Om det är mat det gäller.
NÄR BRUKAR DU GÅ OCH LÄGGA DIG: För sent.
VAD SKA DU GÖRA I VINTER? Vinter just nu. Jag gör lite av varje. Vad jag gör vintern 2006/2007 vet jag inte än.
PROJEKT JUST NU: Mest skolrelaterade saker som ska fixas. Och jag själv är ett projekt jag ständigt jobbar med.
VAD BORDE DU GÖRA: Sova kanske. Diska. Ta på mig en extra tröja. Bland annat.
VAD VILL DU GÖRA NU: Kramas.
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB: Några stycken.
JAY LENO SHOW: Sett några gånger.
VARFÖR HÅNGLAR MAN: För att det är mysigt, upphetsande, härligt.. osv.
ÄR DU BLYG: Ibland.
ÄR DU POLITISKT AKTIV: Nej.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: Halv tolv kanske.
VILKA INSTRUMENT KAN DU SPELA? Piano och gitarr litegrann.
VILKEN IDROTT SYSSLAR DU MED? Idrott? Hm.. Tränar spinning ibland, rider och har mig. Sådant räknas väl antar jag?
VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST? Nintendo game cube tror jag och det var ett tag sedan. Snart ett år sedan. Och då var det nog någon variant av Super Mario jag spelade..
VILKET DATORSPEL SPELADE DU SENAST? Harpan. Jag gör det när jag pratar i telefon.
VILL DU HELLRE HA MAIL ÄN VANLIGA BREV? Beror på..
HAR DU HAFT SEX MED NÅGON SOM VAR DUBBELT SÅ GAMMAL SOM DIG SJÄLV? Nej. Men .. nej.
TROR DU PÅ KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET? Ja.
ÄR DU BISEXUELL? Nej.
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? Knappt en flaska vin. En halv kanske.
HAR DU SPYTT OFFENTLIGT? Tyvärr. Magsjuka. Utanför en djuraffär. Och lite på dörren innan jag hann ut därifrån. Det var ingen trevlig upplevelse. Jag minns inte exakt när, men jag var någonstans mellan sju och tio år skulle jag tro.
VAD ÄR DET PINSAMMASTE DU GJORT PÅ FYLLAN? Hm. Så jäkla pinsam är jag väl inte på fyllan. Kan inte komma på något här och nu. Jag är mest .. rolig.
ÅNGRAR DU DET? Jag gör inte saker på fyllan som jag får ångra sedan.
VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VAR KILLE FÖR EN DAG? Givetvis skulle jag prova hur det känns att få orgasm som kille, jag skulle väl göra annat också - bara det att jag inte kan komma på något här och nu. Som skulle vara värt att nämna alltså.
HAR DU STJÄRNOR OCH KAJAL? Kajal ibland, men vadå stjärnor?
BRUKAR DU SMINKA DIG? Ett par gånger i veckan på sin höjd.
ÄR DU NÖJD MED DITT LIV? Jag blir det mer och mer.
VAD HAR DU PÅ DIG JUST NU: Strumpor, trosor, långärmad tröja, byxor.
VILKEN HÅRFÄRG HAR DU? Mörkblond kanske.
HAR DU STADIGT SÄLLSKAP? Har jag? Jag har i alla fall stadigt sällskap av små dammråttor och lite annat om inte annat.
VAD VILL DU JOBBA MED? Något jag trivs med. Vad det är vet jag inte än.
HAR DU TRÅKIGT JUST NU? Lite, eftersom jag fyller i detta..
VAD GÖR LIVET VÄRT ATT LEVA? Mycket. Det är de små detaljerna som gör det.
VAD I LIVET ÅNGRAR DU? Behöver jag inte rabbla upp här.
VAD LYSSNAR DU PÅ FÖR MUSIK? Beror på humöret.
KATEGORISERAR DU DIG SJÄLV I NÅGON STIL? Nej.
ÄR DU TRÖTT? Inte vad jag kan känna, men lite trött är jag väl kanske.
NÄR VAR DU FULL SENAST: Andra februari.
SOVER DU HELST ENSAM ELLER TILLSAMMANS MED NÅGON: Jag sover väldigt gärna med sällskap. Det är mysigt att veta/känna att det ligger någon alldeles bredvid en.
BÄSTA GRUPP/ARTIST: Varierar.
HUR MÅNGA SKOR HAR DU? Lagom.
FAVORITRÄTT? Beror på vad jag är sugen på. Strips med smält cheddarost.. Det räknas tycker jag. Och det är väldigt gott. Gillar en massa annat också väldigt mycket.
RÖKER? Nej tack.
SNUSAR: Inte det heller tack.
VAD GÖR DU IMORGON? Har inte planerat morgondagen. Tar det som det kommer. Jag ska å andra sidan åtminstone plugga. Det är inplanerat. I övrigt.. vet inte.
Nej. Jag orkade inte ändra om frågorna/orden så att de inte står med versaler. Det får vara som det är. Jag var uttråkad. Jag fyllde i en lista. Lägger in den här. Orkar inte skriva ett "vanligt" inlägg idag helt enkelt.

2 kommentarer:
Är du vaken?
Ja?
Skicka en kommentar