Nej...
Ingen fotboll. För min del. Ingen fotboll på nation och inte heller på hemmaplan. Alltså, inte här och inte någon annanstans heller. Jag avstår. Så blir jag inte det femte hjulet. Bland ett litet gäng killar.
Så var det problemet löst.
Och det beslutet togs efter att jag duschat, fixat till mig och allt. Jag går omkring och har en toppendag när det gäller mitt utseende. Vilket jag såg som en fördel just idag när jag skulle lämna hemmet. Men jag ska inte lämna hemmet. Så jag är bara snygg hemma. Ja, tills jag börjar gnugga mig i ögonen så att allt blir blaj. Tills mitt hår får för sig att bli tovigt. Nagellacket är redan borttaget, för det började krångla direkt. Jag och nagellack går inte ihop. Alls. Bara på tånaglarna.
Jag har stekt en schnitzel och skurit upp den. Står här bredvid mig på en tallrik. Jag tittar på den ibland, men det lockar inte att äta. Min matlust har inte varit på topp de senaste dagarna. Den har rentav inte infunnit sig alls hos mig sedan i söndags typ. Det tar emot att äta. Helt enkelt. Men äta ska man, så jag ska väl tvinga i mig den där åtminstone.
Äh..

2 kommentarer:
Blä! Nu är du här! Å e full. Ville bara meddela dig det. Ifall du inte minns... :P
Men äh. Klockan elva var jag nykter.:p
Skicka en kommentar