Hat.
Jag hatar mig själv. Jag hatar Heidi. Det här som ska föreställa Heidi. Allt som är Heidi hatar jag.
Det har jag gjort i bra många år. Jag gör det än. Jag hatar. Inte bara "ogillar" utan hatar. Hat.
Skriver gärna. Läser gärna. Är som alla andra - men annorlunda.
Jag hatar mig själv. Jag hatar Heidi. Det här som ska föreställa Heidi. Allt som är Heidi hatar jag.
Det har jag gjort i bra många år. Jag gör det än. Jag hatar. Inte bara "ogillar" utan hatar. Hat.
postade
Heidi
kl.
10/13/2005
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar