Vi här
Vi här ute på landet går omkring hemma och gör ingenting. Vet inte vad jag ska göra, vad jag inte ska göra och vad jag vill göra. Katterna har busat järnet och sover nu. Diskmaskinen är fylld med disk, men jag hittar inga tabletter till den hur mycket jag än letar överallt. Irriterande. Nåja, då får väl de starta den när de kommer hem helt enkelt. Det som ligger i diskhon är sådant jag planerat att diska för hand. Som går fort att diska.
Jag skulle kunna dammsuga eller så gör jag det senare. Ärligt talat känner jag inte för att göra så mycket just nu. Bara vara och göra ingenting - det passar mig utmärkt just nu.
Lyssnar på Lugna Favoriter. Just nu är det "The Actor", en låta som jag kan lägga till på min "kan texten utantill"-lista. Enkel text och jag gillar den. Har den på någon skiva någonstans hemma om jag inte minns fe.
Jahaja. En liten Knoll i mitt knä igen. Vadå avgudad? Jag? :)

2 kommentarer:
Om du inte fått nog av att dammsuga så kan du komma hit. Jag kan damsuga om du vill ;)
Damsuga får du gärna göra ja. ;p
Skicka en kommentar