Trötter.
Det står "Vi har Pondus" på min stora svarta t-shirt. En gammal jobbtröja från Telia som jag har fått av Anders. Den är ful, men skön.
Inatt vaknade jag till runt fyra. Klev upp en sväng (varför det? Det var väl onödigt) och stängde av teven och hjärtlampan. Sedan lade jag mig igen. Om jag inte minns fel så var jag en sväng till datorn också. Kanske. Har för mig att jag loggade in på lunar en sväng och loggade ur på en gång igen för inget nytt hade hänt. Somnade om och klev upp någongång runt tio kanske?
Men va fan. Videosamtal över msn. Får koncentrera mig på det nu.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar