Men nuså.
Då var det klart. Videosamtalet varade knappt en minut för att det tjöt så mycket därborta. Här funkade det bra. Enda personen som kör igång videosamtal med mig ibland (har väl hänt ett par gånger) är Björn. Sådär ändå, men så gick det inte så bra som sagt. Så det blev webcam och prat bara. Han är rätt rolig. Nu var det bra länge sedan jag träffade honom. Han bor i Katrineholm om jag inte minns fel, förut bodde han i Enköping. Det var då jag träffade honom. Första gången i oktober år 2000. Sexfriend. Kan man väl säga. Vi har hållit kontakten sedan dess, han är rolig. Kul att hålla kontakten sådär, trots att det var läääänge sedan (år 2000...) som vi träffades då och då för diverse aktiviteter. Han har inte förändrats ett dugg sedan dess tycker jag. Blivit äldre iofs, men ändå.
Oj. Kanske skulle gå och kolla om jag fått någon post. Det har jag nog inte. Bäst att kolla ändå.
Jodå. Nu har jag kollat posten och jag fick en utbildningskatalog från Uppsala Universitet som jag har beställt. Sista anmälningsdagen för kurser och program (för vårterminen) är 15 oktober, det vill säga snart. Måste sätta mig ner någon dag och bläddra i lugn och ro. Tjock var den. Mer än 230 sidor är den på. Känner lite ångest över det där, men det går väl över det också. Så småningom.
Vi ska som sagt till IKEA idag, jag och Lisa. Jag brukar alltid vilja köpa något när jag är där, men ärligt talat kan jag i skrivande stund inte komma på något som jag skulle behöva köpa. Jag saknar inget vad jag kan komma på och det är ju bra i och med att jag inte har några pengar. Värmeljus ska jag köpa förresten. Det behöver jag, för det har jag inte. Bara några stycken. De räcker inte länge. Just ja.. Svagare glödlampor ska jag köpa också. Men utöver det är det inget jag behöver. Vad jag vet. Nepp. Nothing.
Fy fan. Ibland blir jag less när jag tänker på vad jag är för person. Hur jag är. Farlig. Det kan väl inte vara överdrivet positivt. Nej. Det är det nog inte. Less less less. Väx upp för fan Heidi.
Tystnad. Jag är tyst. Är man tyst så kan man inte säga något som är fel.
Kanske ska ta en titt i spegeln och se hur jag ser ut idag. Inte sett mig själv i spegeln än. Klockan är ett och jag har inte varit i närheten av en spegel än. Tjohej. Men nu blir det av. Typ.

2 kommentarer:
Vad förvånad jag är... Inte.
Inte förvånad över vad?
Ser inget i mitt inlägg som den kommentaren kan passa in på?
Skicka en kommentar