2005-09-15

Redan torsdag.

Redan torsdag. Onsdagen försvann relativt fort. Lisa gick hem runt halv ett. Dök upp runt halv sju. Ätit mat, tittat på tv, ätit chips, druckit coca-cola, ätit mackor, druckit te, pratat och sådär. Slappat. Jag är inte van med att ha vänner så nära. Två minuters promenad mellan oss. Än så länge.

I övrigt är det Johanna som bor närmast eller är det kanske Ulva-mannen? Nej, Johanna bor närmast och sedan kommer Ulva-mannen och därefter Hanna. Visst har jag fler vänner än så, men dem umgås jag sällan med. En del bor långt bort och en del här i stan, ändå träffar jag dem sällan. Blir så ibland.

Jag åker ut på landet redan imorgon. Ska väl dit runt fyra. Har ändå inget bättre för mig och jag ska hjälpa till lite med att piffa upp Zeppolin inför helgens tävlingar och hjälpa till att packa lite. Vet inte när de åker, runt sex eller något dylikt. Sedan har jag huset för mig själv till på söndag. Jag och katterna. På lördag kommer Hanna och umgås med mig under dagen/eftermiddagen/kvällen. Hela dagen. Det ser jag framemot!

69. Tack.

Idag är det torsdag. Torsdag.. precis.

Känns som om det är dags att lägga sig i sängen och slötitta på tv. Ett avsnitt Sex and the city som börjar strax och det kan jag titta på. Därefter sova. Nu börjar programmet. Lika bra att stänga av och lägga sig.

Känner mig fin idag.

Godnatt.

Inga kommentarer: