2005-09-14

Jag ska bara..

"Jag ska duscha, men jag ska bara..."

Det är vad jag sagt ett bra tag nu. Men nu (efter att jag skrivit detta inlägg) så ska jag duscha. Därefter bädda min säng för att den ser förjävlig ut för tillfället. Lakanet ligger knappt på plats, täcke+filt+två kuddar som ligger på golvet på nätterna har jag bara slängt upp där i en hög. Blandat med lite kläder och två mjukisdjur som pryder sängen om dagarna.

Idag kommer Lisa hit. När hon också orkat ta sig i kragen för att duscha. Vi ska äta köttbullar med makaroner och ikväll är det tv som gäller i hela tre timmar. Idol ska jag.. ehh.. vi se klockan åtta och därefter är det två program på raken på trean som jag/vi vill se. Top Model Sverige, bara för skojs skull. Se vad det är för personer som sökt till programmet och sådär. Brukar inte följa sådana program, ser ett avsnitt då och då.

Duscha ja. Det ska jag göra. Det är skönt att duscha. Skönast är det om man inte är ensam i duschen, iallafall om jag får det jag vill av sällskapet i duschen. Brukar vara mysigt annars också, förstås.

Nej nu ska jag ta och duscha, som jag tänkt på i en evighet nu. Skärpning.

Inga kommentarer: