2005-09-15

Inte

Nej.

Inte.

Trött.

Jag lär bli uppe ett tag till. Helt enkelt. Vem försöker jag lura? Kan inte lura min kropp till sömn. Har försökt förut. Utan någon större framgång.

Men tv ska jag väl titta på ändå. Datorn får stå på. Stänger av den när jag känner för det. Sen.

Jaha. Det är såhär det är. Helt enkelt.

Inga kommentarer: