2005-09-30

Oförskämt bra.

Ikväll har mitt humör varit oförskämt bra. På topp. Vad har jag gjort ikväll då? Tittat ett par timmar på tv, pratat med Pernilla i telefon en halvtimme om veckan som kommer, skruvat fast handtag på kastrullerna jag köpte på IKEA, chattat med folk över msn (stackars Anders & Andreas sitter till exempel och jobbar med något som har deadline på söndag..), lyssnat och diggat till musik, dansat runt lite, ätit mat, plockat undan lite och sådär. Inget speciellt med andra ord. Går omkring i linne och pyjamasbyxor och känner mig på topp. Fler sådana här dagar tack! Kan skickas till ... eh.. min adress ja. Som jag inte skriver ut nej.

Men va fan. Fick just ett icq-meddelande från någon som inte finns på min lista.
"Hello Heidi. :-) I am a 33 yr old guy. Do you want to have phonesex with me now?"

Vad förväntar sig snubben att jag ska säga? "Oh yes. Call me at xxxxxxxxxx!"..? Idiot. Svarar inte, blockerar på en gång. Eller lägger till på ignore-list som det så fint heter på icq.

Linnet jag har på mig är.. ett linne som lätt åker upp strax ovanför naveln. Det är vitt och väldigt tunt så att det är smått genomskinligt. Helt underbart tyg. Köpte detta linne 1999 och det är en av favoriterna fortfarande. Har varit lite slapp framtill efter att ett visst ex (inte Anders nej) drog i det så mycket vid något tillfälle (framtill som sagt) att det blev slappt. Men ehh.. Nu är det inte riktigt så längre. Om jag sitter eller står upp rakt så är det inte sådär slappt som det varit förut. Det har jag mina "nya" bröst att tacka för. Jag vet, jag är bröstfixerad, men mina bröst har verkligen överraskat mig positivt de senaste månaderna. :D

Nämen nu ska jag ta och lägga mig eller sätta mig på golvet och stretcha lite. Min kropp behöver töjas och böjas lite hit och dit. Massera bort lite värk och sådär. Jag vet inte vad som tagit åt mig, men jag är på ett rätt trevligt och uppåt humör idag. Och nej, jag har inte tagit något.. ehh.. olämpligt. Schnitzel, vatten, banan och lite choklad och två morötter. Låter det knasigt? Nä. Precis. Det bara är såhär.

*ler stort*

Inga kommentarer: