Smärta.
Varför känns det som om jag haft den rubriken förut? Det har jag förmodligen.
Hur som helst, har lite huvudvärk på höger sida av huvudet. Dessutom har jag lite ont i högra höften och högra knät. Smärta. Mycket irriterande. Inatt sov jag förövrigt med min vetekudde under svanken. Inte uppvärmd alltså, den passade min svank bra så jag lade den helt enkelt därunder. Jag har en rejäl svank nämligen.. Mycket.
Plötsligt lät det som om någon kastade stenar på mitt fönster - det började spöregna rejält. Det lär knappast sluta regna än på ett tag, imorgonkväll ska det visst regna. Regnar säkert på dagen också, jag ska trots allt åka och rida och det brukar innebära att regnet kommer också. Hela torsdag ska det visst regna och på fredag ser det inte heller så ljust ut. På lördag ska det vara molnigt men uppehåll (förhoppningsvis), bra väder för dop.
Mitt hår är lent och luktar gott. Skulle inte ha något emot om någon ville pilla mig lite i håret och nacken. Jag är mys-sugen. Inte sex, utan mys. Kramar, pussar, massage och närhet. Hårpill. Sådana saker. Helst nu på en gång.
Imorgon ska jag läsa om det endokrina systemet. Om hormoner och lite sådant. Mycket att hålla reda på.
- Jag är speciell.
- Jag är snygg.
- Jag har en snygg kropp.
- Jag hanterar djur bra.
- Jag hanterar barn bra (iallafall Engla och Saga..).
- Jag är omtyckt för den jag är.
- Jag är älskad för den jag är.
- Jag är fantastisk.
- Jag är öppen.
- Jag är bra på att lyssna.
- Jag är bra i skolan om jag bara lägger ner tid på det.
- Jag är bra på att skriva (det beror iofs på.. skillnad på tex. på PM och blogg..).
- Jag är en fantastisk älskarinna (jo, sådant måste man fan få säga "högt" ibland...).
- Jag har mycket kärlek och ömhet att ge.
- Jag är bra som jag är helt enkelt.
Sådär. Jag behövde skriva en sådan lista. För jag är bra, egentligen. Bara mitt självförtroendet som spelar mig ett spratt ibland. Jag betyder något, jag är annorlunda, jag är älskad för att jag är jag. Varför ska jag försöka ändra på mig om jag är bra som jag är? Det ska jag inte. Visst är det vissa saker jag kan hantera annorlunda och tänka annorlunda om, men det är inte mycket. Jag trivs.

2 kommentarer:
Alldeles så.
Det var det jag tyckte också. Tycker också.
Skicka en kommentar