2005-08-11

Skrivdiarré.

Idag har jag visst skrivit en jäkla massa inlägg, jag har helt enkelt fått skrivdiarré och kan inte låta bli att skriva. Egentligen har jag mycket att skriva om, som jag dock inte tänker skriva om trots det. Ändå har jag inget att skriva om. Konstigt det där, för uppenbarligen kan jag svamla på en jäkla massa utan att det är någon hejd på det så nog har jag en massa ord på lager alltid.

Inte för att någon är intresserad av att veta det, men mina bröst har inte krympt tillbaka till sin normala storlek än. Antingen har de bestämt sig för att förbli som det är nu eller så är de såhär ett tag tills jag inbillar mig att de tänkt förbli såhär och SEN krymper de igen bara för att jävlas med mig. Skulle inte förvåna mig ett dugg. Hur som helst är det trevligt att de är som de är nu, litelitelite mer att ta på, roligt att leka med dem.. ;-)
Dock skulle jag hellre vilja att Någon annan lekte med dem.. på en massa olika sätt som jag dagdrömmer om..

*roar mig med brösten en stund*

Allvarligt talat, jag tycker om att ta på dem, tycker om att hålla dem i mina händer. Jag tycker att mina bröst är perfekta, en handffull räcker helt enkelt. Jag har då aldrig fått höra några klagomål om dem...;-)

Taskigt av mamma att komma hit med en proppfull påse med vindruvor. Jag älskar vindruvor, dessvärre gör inte min mage det. Den rentav hatar vindruvor. En ständig konflikt mellan mig och min kropp, men det kan väl ingen ha missat vid det här laget va? Nej, visste väl det.

Fotobutiken var förövrigt stängd idag, idag hade jag annars kunnat hämta korten som är framkallade. Lämnade in rullen tidigare i veckan och ärligt talat vet jag inte vad det är för kort. Vet bara vad de "sista" korten är för något. Knäppte slut på rullen i Zeppolins hage i början av sommaren. Vet också att jag tagit kort på Anders när han fipplar med mobilen inne i hans sovrum (i våras kanske?) och sedan vet jag inte. Resten kan vara vad som helst ärligt talat. Kan till och med vara så att det är kort från Kretaresan augusti 2003.. Eh.. Ska bli spännande att se vad det är för något på den rullen helt enkelt. :-)

Sami och Anna (?) ska in till Uppsala på måndag, det är något med bilen tror jag. Mamma har sagt att hon kan vara barnvakt åt Engla, men inte åt Saga också. Två barn blir för mycket. Om Annas syster har en ledig dag så hamnar nog Saga hos henne. Mamma sa dock att Engla kan ju komma hit annars, de kan åka förbi och lämna henne här innan de ska vidare dit de ska med bilen. Tror inte att Engla skulle ha något emot att vara här. Inte med tanke på hur mycket hon tycker om mig. Mamma sa att hon skulle fråga Sami om det och om det är okej så får hon VÄLDIGT gärna vara här med mig. Om det blir för lite att göra här i lägenheten (eh, 19 kvm med ett barn på två år som sällskap kan bli tråkigt - för henne alltså) är det bara att gå ut och hitta på något. All tid med Engla är guld värt, minst sagt. Nog tjatat om Engla.. :-)

Huvudvärk har jag. Ont i rumpan också, borde sätta mig på en tjockare kudde här på golvet. Men äh.

Kamske ska ta bort handduken jag har i håret och hänga den på tork. Men jag orkar inte det just nu. *seg*

Inga kommentarer: