2005-08-11

Nästintill död.

Det är varmt, jag svettas som fan och tanken på att packa upp alla matvaror gör att jag svettas mer. Ska bli skönt att ta en dusch när jag varvat ner och när jag plockat in varorna i kyl och frys. Halvljummen dusch får det bli. Jag är nästintill död. Att springa runt på ica maxi är jobbigt, speciellt om man vet att de stänger snart. Klockan nio stänger de och det var väl då vi lämnade ica.. Nu är alla varor inför "smörgåstårtsbakningen" inhandlade och jag har köpt smör och duschcreme och sådant också. Inget onödigt har ramlat ner i kassarna förutom ett paket apelsinmousse med chokladbitar i.. Annars har jag bara handlat sådant som behövs inför morgondagen och lite mat till mig. Nu är jag utmattad kan jag lova..

Svettigt, stel efter ridningen igår, yrsel till och från (varit så mest hela dagen) och utmattad efter shoppingen.

Nog med gnäll nu. Matvarorna packar tyvärr inte upp sig själva så jag får ta tag i det nu.

Inga kommentarer: