Ännu en dag.
Ännu en dag med Depeche Mode. Just nu är det "A question of lust" och den hör utan tvekan till favoriterna. Undrar om den inte till och med är favoritlåten? Svårt att välja ut bara en som är toppen, det finns många bra. Depeche Mode är som sagt bra pluggmusik och det går att lyssna på timme efter timme utan att tröttna.
Har fått i mig mat, eftersom jag inte ätit frukost så fick det bli ett lass med varma mackor som en frukost/lätt lunch. Jag ska äta något vettigare sen, såklart. Efter att ha flängt hit och dit med bilen, vilket jag tar mig tid till trots att jag behöver plugga. Det finns saker som prioriteras utan att man ens behöver tänka över saken.
Bröststatus: De är fortfarande sådär trevliga, det vill säga litelitelite större än jag är van vid. Jag går dock och väntar på att de ska blir som "vanligt" igen, vore typiskt. Helst ska de fortsätta vara som de är nu. Tack. ;)
Nu ska jag ta på mig ett par byxor och därefter lära mig allt som finns att lära sig om muskler, ungefär.
Mmmm.. Jag doftar gott idag. Min duschcreme luktar gott, vilket leder till att jag också gör det. Såklart. ;)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar