Mot Enköping.
Ska slänga på mig lite kläder (med betoning på lite med tanke på vädret) och spurta ut till den bastuvarma bilen och åka till Enköping. Därefter till Månkarbo och därefter hem till Uppsala igen. Ett himla åkande med andra ord, men jag har inget emot det helt enkelt. Det är sådant här vänner är till för, liksom.
Jag har pluggat på duktigt om musklerna och kommer att läsa klart det kapitlet idag och förhoppningsvis börja på nästa redan ikväll, få se vad jag hinner med. Inget pluggande efter tio iallafall. Måste sätta en gräns, annars kommer min hjärna att överhettas, eller inte.
Kläder var det ja, får bli långbyxor - är inte skönt att åka med kjol på sig en sådan här varm dag. Det har jag lärt mig genom den "hårda" vägen. Svettas i en bil i strax över två timmar med kjol på sig är inget hit nej. Hellre byxor då som sagt. Har laddat upp batteriet till mp3-spelaren så att jag kan sjunga i bilen. Enda stället jag vågar ta i och "sjunga ut" på.. I övrigt vägrar jag..
Men nu. Nu blir det tyst från mitt håll ganska många timmar, skönt va. ;)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar