Min kropp jävlas.
Jag blir inte förvånad längre, min kropp jävlas alltid när det verkligen inte är läge för det. Som idag. Uppe sen fem, frusit och svettats om vartannat, toaletten har varit min bästa vän (tur att den är bekväm att sitta på säger jag bara...) och jag är t r ö t t. Jag vägrade in i det sista inse att jag inte kan jobba idag, men fick bita i det sura äpplet och ringa och sjukanmäla mig. Frågade om det var mycket jobb och chefen sa att det var en del ja, men att jag skulle vara hemma och krya på mig så ses vi den 25:e igen. Typiskt, förra veckan blev det bara 20 timmars jobb för min del - de sa i fredags att den första augusti lär det komma in som de räknat med skulle kommit in förra veckan. Detta innebär mer jobb = mer pengar. Det var då en dålig dag min kropp bestämt sig för att jävlas. Kan jag inte få byta ut min kropp..?
Nej förresten, den är för snygg för att jag ska vilja byta bort den. ;p
Inatt hade jag i vanlig ordning skumma drömmar. För komplicerade att återberätta.
Äh, jag ska ha mens nästa vecka. Värdelöst. Onödigt påfund det där tycker jag.. *muttrar*
Undrar om jag fått någon rolig post medan jag varit här i Tierp.. Inte tömt brevlådan sen förra måndagen. Skulle inte förvåna mig om jag bara fått en enda sak med posten på hela veckan. Förut när jag var i Tierp en vecka så hade jag inte fått någonting alls! Jag får ingen reklam, vilket är rätt skönt, annars skulle det väl lätt bli överfullt i min brevlåda. Den är inte överdrivet stor nämligen.
Måste handla senare idag, bröd och mjölk och sådant där. Måste flytta pengar först bara, på kontot kopplat till mitt VISA-kort har jag bara 100:-, har aldrig mycket pengar på det om jag inte ska göra något. Utifall jag skulle bli av med kortet och någon försöker länsa det så kommer de inte åt så mycket.. Eller något åt det hållet.
Pirr pirr pirr..

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar