Fan också.
Jag mår illa, riktigt jävla illa. Jag har nyss ätit en portion krögarpytt och min kropp anser att jag var/är dum i huvudet som åt det. Gott var det - iallafall första halvan av portionen. Sedan började det ta emot att äta, men eftersom jag behöver äta så stoppade jag i mig resten också. Big mistake. Drack vatten efteråt, det brukar ta bort en del av illamåendekänslorna. Fy fan.
Sitter och kikar på friidrott, en massa finaler och finaler är det roligaste så jag tittar. Speciellt på höjdhoppet. Inga hunkar med där inte. Inte vad jag sett iallafall. Borde inte jag se sådana? Muskulösa män som svettas och vars rumpor syns mycket väl i åtsittande kläder. Min spaningsradar är av. Den funkar inte. En ny känsla, med tanke på hur det alltid varit förut. "Kära Bullen, är jag normal?" ;-)
Uhh.. Det känns som kvällsfika uteblir ikväll. Proppmätt och illamående = inte fikasugen.
Spännande höjdhoppsfinal tycker jag. Ska kika vidare på den, därefter läsa vidare om skelett. Igen.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar