Det räcker nu.
Jag har tagit mig igenom kapitlet om skelettet och börjat nosa på kapitlet om musklerna. Det räcker nu. Jag varken vill eller orkar läsa mer idag, känns hur som helst skönt att ha kommit igång ordentligt.
Vet att jag spottar ur mig inlägg idag. Kan inte hjälpa det. Ska fatta mig kort i detta inlägg åtminstone. GIvetvis måste jag i brist på annat slänga in två färska egokort. Fortfarande ser jag trött ut, men se så glad jag är för att äntligen lägga ner pluggandet för denna dag. ;-)

...........
Inte lite trött jag ser ut på den andra bilden och jag lovar - mina ögon är inte svarta och "ihåliga" IRL. IRL är de melerade och ack så vackra och djupa. Eller hur det nu var. Jag har alltid gillat mina ögon mest av allt på min kropp tror jag. Även om många andra delar av mig också är rätt.. omtyckta. :)
Mår förövrigt fortfarande lite illa.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar