Brabra.
Gissa vem som kom upp ur sängen 09.25? Precis, jag lyckades ta mig upp. Kämpade rejält med att hålla ögonlocken öppna från det att jag vaknade 09.15 tills dess att jag klev upp. Uppe är jag iallafall och det känns som en bra start på dagen att ha kommit upp den tiden jag ville kliva upp. :)
I vanlig ordning hade jag mycket konstiga drömmar inatt. Obeskrivliga rentav.
Somnade runt två inatt. Vaknade halv fyra och stängde av teven som jag visst råkade somna ifrån.
Jag är mycket mycket mycket trött och seg idag. Hela kroppen skriker att den är trött. Får sträcka på mig med jämna mellanrum för att bli av med den skumma känslan jag brukar känna i kroppen när jag är trött och seg. Ska väl ta en dusch innan jag börjar plugga och sådär. Jag har tänkt börja vid tolv. Jag vet, det är hela två timmar dit, men jag behöver tid till att piggna till och äta frukost och ha mig. Utan stress. Då blir tolv bra.
*sträcker på mig igen*
Mitt huvud känns lite mystiskt idag. Jag har inte huvudvärk (än..) utan det känns konstigt på något annat sätt som inte går att beskriva. Har jag nämnt att min kropp aldrig kan bete sig normalt?
Nu ska jag ta mina tabletter och därefter äta något. Vad vet jag inte riktigt än. Ska nog gå till ica idag och köpa hem fil och müsli/flingor. Dessutom är min ost slut, en ny sådan måste införskaffas. Mer än det behöver jag inte handla. Jo förresten, frukt vill jag ha också. Annars vet jag inte vad mer jag kan tänkas behöva. Finns en hel del mat i frysen och sådär så det behöver jag inte köpa. Tack och lov.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar