2005-07-18

Typiskt.

Irriterande. Bara för att jag kände för att uppdatera min blogg (på annat håll...) så funkar det inte alls. Nåja, kan skriva ett par rader här istället. Var över en månad sedan sist.

Min mage är bråkig, det har den varit hela veckan men idag slår den rekord. Varför måste min kropp jobba emot mig hela tiden? Kan den inte bara bete sig normalt och sluta krångla? För mycket begärt antar jag.

Har haft en riktigt dålig dag idag, men det vände någongång runt sex. Tack och lov. Mår bättre nu (om man bortser från min mage då..) och jag ska nu lägga mig i sängen och titta på film. I brist på annat att göra.

Saknar.

Inga kommentarer: