Dåligt val.
Vet inte om Romeo & Julia är bra att se just nu, ett dåligt val. Den är bra, många fina ord som sägs. Det är just det, idag är inte en dag då jag vill bli matad med romantik på det där viset. Jag tittar ändå. Finns inget annat jag vill titta på. Gudfadern? Nej, inte det heller.
Slutade lyssna på musik för flera timmar sedan. Jag lyssnade på musik till och från i eftermiddag, men till slut kunde jag inte lyssna på någon låt alls. Bläddrade förbi alla i playlisten och det fanns ingen jag ville höra där och då. Inte nu heller. Bara ljudet från teven och datorns susande. Annars tystnad. Har pratat med Johanna idag, hon ringde tidigare idag och sa att hon skulle ringa på kvällen. Det gjorde hon, men vi ska prata mer imorgon. Hon hade nämligen gäster och ville inte vara för osocial mot dem. Men en snabbuppdatering hann vi väl med iallafall.
Så mycket tankar, men så lite ord. Mina händer vill dansa över tangetbordet och skriva ord efter ord. Tankarna är inte av samma åsikt, de samlar sig inte tillräckligt för att formuleras i ord.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar