Frusen.
Idag är jag visst frusen, mer än vanligt alltså. Räckte inte med att ta på sig en t-shirt utan har fått dra på mig en tjock stickad lång cardigan också. Vantar tänker jag inte ta på mig även om det skulle behövas om man säger så. Svårt att skriva emellanåt när man har istappar istället för fingrar att skriva med. Kanske skulle ta vantar ändå? Nej, nu får jag ge mig.
Jag väntar på samtal från jobbet. Är lite fundersam över varför de inte skickat en lapp om jobb denna månad, nu när jag verkligen kan jobba alla dagar som erbjuds (dvs, nästa vecka). Jag behöver pengar att leva på i sommar! Ge mig, ge mig, ge mig! Kan inte låta bli att undra varför jag inte fått någon lapp. Tar de för givet att jag inte kan jobba denna månad heller bara för att jag inte kunnat jobba någon dag de senaste tre månaderna (eller jo, en dag har jag jobbat)? Vi får väl se, cheferna sitter i möte så jag blir väl uppringd någon gång under dagen..
Idag har jag inte så mycket för mig, jag ska gå och se Jonas Gardells "Väckelsemöte" ikväll med en av mina närmsta/bästa vänner, Johanna. Det ser jag verkligen framemot! Jonas kan vara riktigt dryg ibland, men oftast är han bara fruktansvärt rolig. ;-)
Annars då? Borde plugga. Vilket inte lockar ett dugg, men jag borde verkligen göra det.
Imorgon ska jag ta igen en missad praktikdag på röntgen, jag är lite nervös, men det går nog bra. Har ju gått bra de sju dagar jag redan varit på praktik där i början av våren.. Så varför skulle det inte gå bra imorgon?
Stel i nacken är jag också och har ont. Inte kul.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar