2005-04-21

Dålig.

Toppen toppen. Min mage är dum idag och jag är lite skakig i kroppen, när jag låg i sängen imorse kändes det som om jag skulle svimma. Vilket jag inte brukar känna när jag redan ligger ned. Min kropp är konstig och nu skulle jag behöva springa på toaletten igen, men jag kniper igen en stund.

Jaha, skulle varit på röntgen idag. Men så blev det inte av förklarliga skäl. Irriterande. Det blir inte bättre av att en viss person som jag råkar bo med är sur på mig för att jag är hemma. Jaha? Sedan när ska man åka och och "jobba" och ha patientkontakt och dylikt när man är sjuk? Jag skulle säkert göra jättebra ifrån mig.. verkligen.

Undrar om jag ska försöka få i mig lite fil? Eller om det är lönlöst att försöka äta det tro..

Svettas gör jag också, men jag fryser. :(

Gnällgnällgnäll.

Inga kommentarer: