2005-04-23

Less.

Idag är jag less. Jag är seg och jag känner mig ful och jag är less. Dock vet jag inte vad jag är less på, det är bara en känsla jag har. Somnade strax före två inatt och vaknade för tidigt, vaknade runt åtta också och låg vaken ett tag innan jag lyckades somna om. Seg är jag i vilket fall som helst.

Nåja, det är åtminstone fint väder ute och jag hade en otroligt rolig och trevlig kväll igår i Stockholm. Eftermiddag också för den delen då jag fick lite kvalitetstid med en vän jag träffade för första gången IRL igår. Måste helt klart göras om, alltså träffas igen.

Ska åka till Tierp idag och rida. Ser framemot att pyssla i stallet och bara vara.. tänka på saker och ting och bara ha det bra (förhoppningsvis). Eller något i den stilen.

Inga kommentarer: