Hoppsan.
Hoppsan kan man kanske säga. Jag som skulle försöka skriva lite då och då har inte skrivit ett ord här sedan jag skrev mitt första inlägg. Skärpning Heidi.
Jag har å andra sidan varken tid/lust/ork till att skriva något vettigt här och nu. Jag ska ta hand om mitt marsvin och därefter lägga mig i sängen och lyssna på musik (mp3-spelare). Vet inte om jag orkar läsa idag, det visar sig.
Kanske orkar jag skriva mer en annan dag.
Imorgon är det dags för att se Jonas Gardell ("Väckelsemöte"). Ska bli roligt.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar