Hey ho.
Jag undrar varför jag aldrig skriver blogg här.
Det är trots allt så att jag förut kunde skriva över 100 inlägg på en månad.
Vad var det som hände egentligen? Varför försvann energin och lusten till att uppdatera även denna blogg? Det kan man undra, jag lär dock inte finna något svar. Antar att man helt enkelt bara tappar gnistan ibland.
Just det är jag relativt van vid, att tappa gnistan när det gäller saker och ting. Saker som alltid varit "roliga" känns inte alls roliga utan känns bara annorlunda. Det kan ibland vara irriterande. Faktiskt.
Jag skulle egentligen inte skriva det här inlägget, men jag gör det ändå. Jag är på väg ner på stan, bussen går om en halvtimme. Ska till socialen och prata med en sysselsättningskvinna och min skötare ska också med för att lyssna på vad som sägs. Jag hatar när det är en tredje person med på möten, men jag tvingade mig själv att säga ja när hon frågade om hon fick följa med. Varför? Därför att jag någongång måste lära mig att det inte är "farligt" eller att det kommer att leda till att jag dör. Men det är jobbigt. Hatar när fler sitter och lyssnar. Det var det här med att vara i centrum. Jag slipper helst det.
Ehm.. Jaha? Mer då?
Nej, för jag måste klä på mig. Jag vet inte om det är inne med att åka iväg näck till möten med myndigheter. Eller andra möten heller för all del, tror inte ens att det är okej att gå ut naken i korridoren för att ta sig till bussen. Så därför måste jag klä på mig. Det är dock en himla tur att det aldrig kommer att bli inne att gå omkring på gatorna naken. Snacka om att man skulle bli less på att se alla håriga rumpor efter tre sekunder... Hm.
Have a nice day.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar