2007-07-27

Jag tänkte.

Jag tänkte att jag skulle skriva ett inlägg om mitt liv.
Bara för att det var så länge sedan sist.

Jag ångrade mig.

2 kommentarer:

kickan34 sa...

hej du känner inte mig. men jag har sparat ett gammalt inlägg från din blogg, från när du mådde otroligt dåligt. Det har hjälp mig. Du skriver så bra. Gör att jag inte känner onormal/konstig och heller inte ensam. Hoppas du läser detta nu, och inte har glömt av bloggen helt. Hoppas du mår bättre coh kämpa på! Även om det inte e lätt. Det försöker i af jag göra. Massa kramar!! :)
//kickan34

Heidi sa...

Oj, insåg först inte att det var en kommentar till den här bloggen jag inte uppdaterat på flera år..

Jag skriver nämligen sedan just flera år tillbaka på min andra blogg: http://eksynyt.blogg.se

Tack för din kommentar! Känns bra att veta att något av det man skriver ner läses av någon och betyder något.. :)