Om 2007.
Jag åkte på en bloggutmaning av Henrik (ivve) och tänkte svara på det här. Tanken är att man ska skriva fem saker som man vet ska hända eller vill ska hända under 2007. Plättlätt.. eller? Hm. Det visar sig väl. So here we go (utan någon inbördes ordning):
- Jag vill bli frisk från depressionen och ångesten. Det vore nice som jag vet inte vad.
- Jag ska tenta av två (del)kurser. Minst. Har fler att klara av, men två känns rimligt just nu.
- Jag vill få en bättre ekonomi. Förslagsvis genom att arbeta eller så. Se punkt ett...
- Jag ska bli bättre på att pyssla om mina vänskapsrelationer.
- Jag vill att min pappa ska skippa alkoholen. Det är ett stående önskemål från mitt håll, som jag dock inte kan påverka överhuvudtaget. Det är upp till honom - inte mig.
Och de som gärna får ta och svara på det här är väl.. eh.. Vilka läser mina blogg egentligen? Men nog fasen kan väl Madde ta och svara på det här i sin blogg. Och.. öh.. alltså det är inte så många som läser här vad jag vet. Få som hojtar till om det i alla fall så jag vet inte riktigt. Saksamma. Madde får fan duga och det är inte fy skam det inte. Madelene är den bästaste Madelenen i hela väääärlden. *slänger iväg kramar*
Så. Jag är för övrigt tillbaka i Uppsala nu. Västerås igen nästa vecka. På fredag kommer Henrik hit. Yay!

4 kommentarer:
Hallå!
Kom in via Ivve och tänkte se vad du hade för blogg.
Och nu fastnade jag lite...
Bra sätt att tillbringa arbetstid på. :D
Ska egenligen skriva projektplan och vara duktig och föra företaget framåt... Yeh, visst!
Va mysigt att du har det bra med Ivve! Tänk va lycklig han ska vara.
Ha det så bra och vi ses väl.
//Anna
Nämen hej hej!
Joråsåatt.. sådan här blogg har jag minsann. Här finns över 400 inlägg om allt och inget och lite till. Det ena inlägget värre än det andra eller något sådant. ;)
Jobba? Äh. Överskattat! :p
Och jag är väldans glad över att ha Henrik i min ägo.. eh.. *harkel*.. famn rätt ofta. ;)
WTF,den här bloggen har jag misssat? Min Bloglines är knepig..är detta en ny blogg eller din gamla? Har inte sett att du uppdaterat förrän nu...konstigt.
Det är samma gamla. Men jag har ändrat utseendet på den totalt. :)
Skicka en kommentar