2006-06-05

Fem saker.

5 "har du nånsin?"
Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej.
Blivit arresterad? Inte det heller.
Blivit kär vid första ögonkastet? Jodå.
Fått ditt hjärta krossat? Kanske det.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Har jag säkert, "när jag var liten".

5 senaste
Alkoholdrycken: Vin kanske?
Filmen du såg: Ja' ä inte bitter.
Spelade cd: Vet inte, kör en blandad lista med låtar så..
Gången du grät: Igår.
Kyss: Ett X antal veckor sedan. En evighet sedan i vilket fall som helst.

5 saker du har på dig
1. Röd pikétröja (Teliareklamtröja).
2. Vita trosor.
3. Rutig bh.
4. Strumpor med fiskar på.
5. Svarta mjukisbrallor.

5 saker du gjort idag
1. Surfat.
2. Ätit för många Falu råg-rutsmackor.
3. Hejat på en granne.
4. Konstaterat att jag måste duscha.
5. Läst dagböcker/bloggar.

5 favoritsaker
1. Mobilen.
2. Böcker (hoppsan, det är visst flera saker - inte en sak).
3. Sköna sängar.
4. Datorn är användbar...
5. Mat (inte en sak kanske, men äh).



Man kan väl tycka att jag är tråkig som inte skriver ordentliga inlägg, men jag ids helt enkelt inte att göra det.

Planen för denna dag är att packa upp ett par flyttkartonger (innehållet i dem), duscha, eventuellt hämta teven hos Lisa, gå till Ica en sväng, se på Cityakuten, slappa och inatt köra bror med sambo hem från en firmafest. 500:- för att köra sex mil känns mer än okej för en som knappt har några pengar kvar att leva av denna månad.

Nu tänker jag packa upp en flyttkartong, som redan är påbörjad så att säga. Sedan kanske en till går av bara farten eller så tar jag en dusch. Det visar sig. Ointressant att veta i vilket fall som helst.

Inga kommentarer: