2006-02-24

Fjant.

Det här blir inget långt inlägg, det kan jag förvarna om redan nu. Därav rubriken, det blir ett kort fjantinlägg bara. Känner inte riktigt för att skriva för tillfället helt enkelt.

Jag somnade lite väl sent inatt. Det blir så ibland. Nätter då tröttheten vägrar infinna sig och istället har tagit semester. Givetvis kom den till slut och ordningen var återställd. Jag klev upp och åt frukost i form av tre mackor (med paprika ja) och en tallrik med yoghurt. Jag har även diskat undan all disk, man kan väl säga som så att jag inte diskat på flera dagar. Jag har helt enkelt prioriterat annat. Men idag fixade jag det. Ser mycket fint ut här nu. Senare idag ska jag nog rasta dammsugaren också.

Fredag. Fredagar är väl bra. Förra fredagen var väl ingen höjdare. Tiden smög sig fram lite väl långsamt och jag städade mitt hem så att det var kliniskt rent i stort sett. Sorterade kastruller och papper och sådant. Denna fredag tänker jag inte ägna åt sådana saker, inte för att jag har så mycket andra roligare saker inplanerade. Men ändå. Helgen i övrigt kanske blir bättre. Jag hoppas på det iallfall. Återstår att se hur denna helg blir. Inte kommit så långt i planeringen än. Det är två dagar kvar på helgen, det är fredag nu. No panic. Man hinner man hinner.

Jag skulle behöva åka ner på stan iallafall. Idag eller imorgon. Jag har en bh att byta till en annan storlek. Men jag har inte hittat rätt motivation till det än. Till ica ska jag iallafall gå inom ett par dagar också. Posta ett paket (retur). Skulle väl vara om jag går till ica för att köpa något gott inför helgen som jag tar med mig paketet också. Annars väntar jag tills jag får en anledning (utöver att enbart posta paketet) att gå dit. Skrämmande lat ibland. Ica ligger kanske 400m härifrån. Ungefär. ;)

Jo, det var väl ungefär såhär mycket jag tänkt skriva nu. Dessutom är jag myssugen. Ovanligt va? Inte direkt. Vore väl snarare konstigt om man INTE var myssugen. Mys är bäst.

Inga kommentarer: