I staden.
Jag är tillbaka i Uppsala nu. Nu är jag med Saab igen förövrigt. Bilbyte igen med andra ord.
Har ingen lust att skriva egentligen. Dessutom irriterar det mig att jag inte vet vad det är för folk som läser här utan att någonsin kommentera. Syftar på en person (antar att det är en person och inte fler) som går in varje dag nästan och som lämpligt nog kommer från min "hemstad". Hittar du något intressant?
Nåja. Jag har i vilket fall varit hemma hos mina föräldrar i helgen. Åkte dit i torsdags efter ett stopp på vägen hos min bästa vän. Lite guddottersgos och Hannaumgänge. Och givetvis skinkmackor! Gott var det. Jag fick förövrigt två vinglas och en flaska vin i julklapp. Det var en trevlig och bra julklapp (hm - julklappar).
Och det märks att jag är hemma i Uppsala igen. Varit bortskämd med ett väl fungerande tangentbord och nu sitter jag här igen med mitt som inte alls vill som jag emellanåt. Nåja. Det går det med skulle jag tro.
Fick många bra julklappar i år. Jag är verkligen nöjd. Fick bland annat en brödrost, vilket jag hade önskat mig. Äntligen kan jag sluta använda våffeljärnet till det syftet man har en brödrost till. Toppen. Fick en massa annat bra också. Som jag inte orkar skriva ner. Är inte så intressant heller för den delen.
Det var allt. Känner inte för att skriva mer.

2 kommentarer:
Välkommen hem.
Tack.
(Jättetrevligt att komma hem till en ostädad lägenhet och en massa disk..)
Skicka en kommentar