2005-11-22

Rutten.

Rutten.

Ruttna saker kastar man bort. Jag är rutten.

Kasta mig dit där jag hör hemma.

Bort. I skräphögen.

Gör det.

---

Sedan klockan tre har jag haft smärtor i bröstet, där jag brukar få ont/kramper ibland. Där högra bröstet "slutar" in mot mitten. Där har jag smärta. Smärtstillande hjälper inte och inte heller "kramplösande" tabletter. Jag får sådär ibland och jag vet inte varför. Borde väl kolla upp det någongång. I framtiden. Haft så i några år nu. Kommer när man minst anar det och vägrar ge med sig. Oftast släpper det inom en halvtimme, men idag har det hållit i sig mest hela dagen (från tre då). Mycket irriterande.

Bortdomnad i huvudet är jag också.

Tack för att du finns Lisa. För att du kom och mötte mig när jag skulle hem till dig. Trots att jag kunde gå själv, men det var snällt av dig att möta mig iallafall. Sällskapet var trevligt. Och att prata. Och prata. Och se på Cityakuten och Under Cover tillsammans. Ja.

1 kommentar:

Heidi sa...

Ebba von Sydow från Expressen. Precis.

Jag såg förövrigt också Under Cover igår..