Skriver gärna. Läser gärna. Är som alla andra - men annorlunda.
Ett par dagar sedan var jag och Babben ute och gick när solen steg högre och högre upp, dessutom passade jag på att ta ett kort på henne när vi var uppe på Hågahögen. Sedan har jag tagit kort på henne på sängen, när hon spanar ut genom fönstret och när vi ligger och "kramas". :)


postade
Heidi
kl.
11/20/2005
2 kommentarer:
Vackra flickor.
Det är vi.
Skicka en kommentar