2005-10-13

Imagine.

Rubriken blev Imagine bara för att jag lyssnar på den låten just nu.

Jag har tittat på tv en timme och efter det skrev jag lite till i min riktiga dagbok. Det behövs.

Men suck. Inga ord vill skrivas ner. Inga ord hittar ut från mitt inre.

Jag tänker istället slänga in en ego-bild. Taget i maj i år. Har kanske slängt upp den förr, men det kvittar. Jag gillar kortet. Det där är absolut min favoritklänning. Får dock sällan tillfälle att använda den. Har inte använt den sedan midsommar om jag inte minns helt fel. Innan dess var det väl nyår och julafton 2004. Jag älskar den. Verkligen. Känner mig snygg i den dessutom. Den passar mig. Tycker jag.


8 kommentarer:

Anonym sa...

Men alldeles för mager är du

Heidi sa...

Ehh.. Tack.. eller inte.

Jag har alltid sett ut sådär och gör det än. Det är inte många kilon jag gått upp sedan exempelvis högstadiet. Jag kan inte hjälpa det. Helt enkelt. Det är så min kropp är.

Mager var lite väl att ta i. Smal ja, men mager? Nej.

Anonym sa...

Men du äter ju typ...inget. Chips ja..men vad fan...vad är det för fel på mat?

Heidi sa...

Äter gör jag. Den här veckan har min aptit dock varit lika med noll. Idag har jag ätit m a t.

Det är inget fel på mat. Verkligen inte.

Och du är vem förövrigt?

Prettomorsan sa...

Oooh. Du ser oförskämt bra ut på det där kortet! Snygging,och det vet du din lilla slyna. ;) ;)

Heidi sa...

"You sexy thing yeah you know it (yeah)
You move around yeah you show it"

Eller något..

Anonym sa...

På den där bilden är du så vacker - precis sådär vacker som du är i verkligheten.

Heidi sa...

Tack. Jag tycker till och med själv att jag är vacker/snygg/fin i den klänningen. Den får mig att känna mig kvinnlig och snygg. Sådär lite extra.