Ehh.. okej.
Hm.
Jag vet inte riktigt.. Vad jag ska skriva om. Det har inte hänt överdrivet mycket idag om man säger så. Internetfri några timmar då nätet inte ville funka. Jag har storhandlat idag, nu har jag mat så att det räcker i flera veckor. I stort sett bara mjölk jag behöver fylla på med lite då och då. Har också diskat undan diskberget och jag åt god mat idag. Gräddstuvad pytt, det var länge sedan jag åt det. Minst två månader sedan.
Okej. Det här är too much information nu men, mina bröst har skärpt till sig och gått tillbaka till den där trevliga storleken de hade i flera månader förut. De skulle nog bara reta mig genom att krympa en aning, men nu har de tagit sitt förnuft till fånga och blivit treeevliga igen. Mycket intressant info. Not.
Imorgon är det fredag. Fredag innebär fest. Fest innebär roligheter. Jag ser framemot det!
Haha.. Märks på min mage att jag ätit ordentligt idag. För en gångs skull. Lite svullen. Proppat i mig flera morötter, gräddstuvad pytt, Falu råg-rut, korv och så vidare. Rostade solrosfrön också. Fick för mig att köpa det idag när jag var och handlade, istället för godis. Tuggummi och solrosfrön. Det var det enda "godis" jag köpte. Inte överdrivet onyttiga saker nej. Köpte inget onödigt alls. För en gångs skull. Ja, jag inser att jag skrivit just de där orden två gånger i samma stycke.
Tur att jag inte skrivit en massa olämpliga saker om en viss person, som idag fick veta hur man hittar min blogg. Jag sa fint "nää" först. Men då var det uppenbart att personen ifråga nämnts i bloggen, så det fanns ingen återvändo. Ehrm. Skämt åsido. Jag har inget att dölja. Har inte heller skrivit något olämpligt, det finns gränser för vad jag skriver om. Tro det eller ej. Men så är det. Iallafall om andra människor än mig själv. Även om jag är involverad på något sätt så skriver jag inte vad som helst. Någon måtta får det vara helt enkelt.
Jag måste klippa mig. Jag måste verkligen klippa mig. Topparna är så slitna att jag knappt orkar titta på mitt hår. Men jag har inte råd. Har inga pengar att lägga på sådant. Alls. På riktigt. Får väl göra som jag brukar, önska mig en hårklippning i julklapp.. Finns inget annat sätt liksom. Någon vän får knappast sätta saxen i mitt hår. Glöm det. Jag vill verkligen bara klippa mig hos "mina" frisörer. Som alltid klippt mig och vet hur jag är (håröm, vet hur jag vill ha håret och så vidare och jag vet att det blir bra). Jaja, det ordnar sig.
I vår tänker jag köpa glasögon. Nya glasögon. Jag vet nog redan vilken modell jag vill ha. Sådana har jag velat ha länge. Mina är för.. runda. Jag vill ha något helt annat. Snygga. Tack. Jo. Det ska jag fixa.
Nu tänker jag se lite mer på tv igen. Äta rostade solrosfrön (fanns visst sådana med salt på, men jag var inte sugen på något salt) och bara ha det bra. Imorgon ska jag städa min lägenhet. Plocka undan kläder och damma och allt sådant där. Svabba av golvet också, var ett tag sedan sist. Har bara sopat de senaste månaderna.
Men nu så. Tv och nyttigt godis.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar