00.33
Om ett dygn är jag troligtvis ute på roligheter fortfarande. Ja jösses..
Dire Straits och Iron Maiden. Det är min nuvarande playlist. Me like.
När jag storhandlade på ica maxi så insåg jag en sak. Jag bestämde mig för att handla före tre för att slippa trängas med alla som handlar på vägen hem från jobbet och så vidare. Men.. Istället för att trängas med sådana där "jobbmänniskor" så var det knökfullt av barnfamiljer istället. Så skrikande (läs: vrålande/gråtande) barn hördes överallt. Höll på att köra över flera stycken för att de plötsligt dök upp bakom ett hörn och inte ens tittade åt det hållet där jag kom ifrån. Det är förståeligt, eftersom det är barn vi talar om. Men ändå. Var inte så himla mycket folk egentligen där, det är en gigantisk affär, men alla barn som var överallt fick det att verka knökfullt. Hur som helst. Tror jag ändå föredrar att handla när det är fullt med barnfamiljen än när det är fullt av stressade jobbmänniskor som är på G hem hungriga och trötta. Kanske. Äh, det kvittar.
Åh, jag älskar verkligen när folk gör sådär. Alltid lika kul. Något som nästan är lika roligt är när man får ett meddelande av någon på msn som skriver "godnatt nu ska jag sova!" och precis när man börjar skriva på ett svar, man hinner skriva "godn" så är personen offline. Det händer rätt ofta. Det irriterar mig.
Jo, det är mycket som irriterar mig. Ofta. Men inte hela tiden. Jag är inte sur/lättretlig för jämnan.
Klockan är nu 00.57 - kommer av mig hela tiden under skrivandet för att jag gör en massa annat också.
Imorgon är det förresten en zoloftfri dag för mig. På lördag är det inte det. På söndag är det zoloftfritt igen. På måndag zoloft. På tisdag zoloftfritt. På onsdag zoloft. Torsdag zoloftfritt. Fredag zoloft och sedan är jag HELT fri från den där medicinen! Då är det bara en tablett jag tar dagligen, p-piller. I övrigt är jag frifrifri. Förutom de gånger jag blir tvungen att ta till Stesolid. Men det händer inte så ofta som tur är. Tjohoo.
Nej nu ska jag göra mig redo för sömn. Så att jag är utvilad imorgon. Kan behöva energin och allt det där när jag ska gå på Lisas fest och så vidare. Hoppar troligtvis över att äta tårta (har för mig att hon sa att det skulle bli tårta). Har liiiiite svårt för att blanda tårta och alkohol. Även om man kan äta tårta först och dricka sedan. Men nej. Jag är inte så förtjust i tårta, har aldrig varit det.
Tandborstning. Toalettbesök. Ansiktstvätt. Ett försök med att ha på Absolut Torr under armarna (nu jäklar borde det gå, please? Om inte så har jag en påse med en stor isklump i frysen redo att rycka ut om det börjar "brinna" under natten i någon av armhålorna), tror att det kan gå bra denna gång. Är inte irriterad under armarna på något sätt eller liknande som annars bidrar till armhålsbrand. Ja, känns som så iallafall.
Hm. Godnatt då.

2 kommentarer:
Klart det blir tårta tokmajja!
Men jag tänker fan inte äta tårta. Vill du att jag ska börja må dåligt eller vad och inte kunna joina allt festande? ;p
Skicka en kommentar