2005-10-07

Burken öppnad.

Burken som stått oöppnad i jag vet inte hur länge (ett par månader) är öppnad. Två tabletter är nere i min mage. Jag ska lägga mig i soffan och titta på tv. Vänta på att torktumlaren ska bli klar. Plocka ur diskmaskinen. Plocka in disk i skåpen (från diskstället). Någongång ska jag väl lyckas ta mig i säng också och somna. Helst snabbt. Somna snabbt alltså. Inte ligga vaken. Jag vill inte det. Inte ikväll. Nej.

Tårarna har gett sig. Nu är jag "bara" vackert rödsprängd i mina ögon. Jag ser förjävlig ut. Det har jag gjort hela dagen. Var ett bra tag sedan jag kände mig snygg. I och för sig, kände mig snygg igår när jag åkte hem till mina föräldrar. Vilket mest berodde på de kläder jag hade på mig. Innan dess.. Ja, det var väl i lördags. Samma dag som jag åkte hit. Sedan har jag bara varit ett segt vrak som inte brytt sig om utseendet. Borstat håret tre gånger under denna vecka. Det säger väl allt? Jodå, duschat har jag. Såklart. Men inte orkat borsta håret. Vem bryr sig.

Tom. Jag är rätt less på mig själv för tillfället.

Mitt i allt gnäll kan jag ändå säga att delar av mig mår bra. Delar av mig ler. Medan andra (som dominerar just nu) gör det motsatta. Mår dåligt och är skört. That's life. Bit ihop och var glad. Typ.

Skriver inget mer idag.

---

Tio minuter senare skriver jag igen. Tabletterna har redan börjat verka. Ordentligt kan jag säga. Känns nästan som att vara full. Jag har tömt diskmaskinen, så jag ska lägga mig på soffan nu och se på tv. Innan min kropp blir mer spaghetti än vad den redan är. Det är väl något åt det här hållet jag kommer att känna om en vecka, vin har nämligen denna effekt på mig. Laga god mat och dricka vin med Lisa. Därefter utgång. Var vet jag inte. Någon nation ska vi väl till. Hör och häpna - det var MIN idé. Jösses. Vart är världen på väg? Lisa blidde glad iallafall, Efter en hel sommars tjatande på mig. Och nu kommer plötsligt JAG med ett sådant där förslag. Snacka om överraskande. Så länge jag slipper dansa så är jag nöjd.

Nu soffan, om jag ska kunna gå dit och inte krypa dit.

Hejsvejs.

---

Dagens lunardagbok. Klistrar in den här:

"
Pillerburken som stått oöppnad i flera månader är öppnad och två tabletter tagna. De började verka redan efter tio minuter, Så om texten ser mystiskt ut så är det för att det finns en viss tendens av lite dubbelseende här. Men det går öber. Så venetuella stavfel berpr på det och inte slarv, okej? Bra. Det här lär bli det sämsta inlägget jag någonsin skrivit. Meh det bjuder jag op, ´även en språkpoluis har dåliga dgar sin synes,

Om det ser fär hemskt ut imorgon så raderar jag detta inklägg för att sliåppa se det och skämmas.

Bäst jag slutar nu innan det blir värre ser lite dubbelt just ny nåmligen .

Jösses. Det här inlägget blev ju bara bajs.

Sorry. Men som sagt, jag bjussar på det , För DIN skull. Typ. Nu ska jag gå till soffan innan jag behöver krypa för att ta mig dit,. Jyst det´hbna känsla går över om ett tah. Det rär bara i början de är såhä illla.

FAN. Noll koll på orden. Sorry. :("

Finfint. not

Inga kommentarer: