Blä...
Jag kokade nudlar för att få i mig någon form av mat innan jag åker. Tre tuggor. Sedan gick det inte ner mer. Jag tycker om nudlar. Men idag smakar de bara.. blä. Äter jag mer så blir jag illamående, vilket inte är önskvärt. Jag har iallafall några mackor nere i min mage, så helt tom är den inte.
Blä...
Nu ska jag klä på mig. Packa ner det som ska med. Byta ut några låtar (i min mp3-spelare) och sedan cykla till bilen för att hämta böckerna. Sedan cykla bort till Ekonomikum. Stanna där. Ett bra tag. Inte säkert att jag får något gjort, men försöka kan man alltid. Jaja, får väl se hur det går. Kanske kommer igång lite åtminstone.
Ska klippa naglarna först också förresten. Jag irriterar mig på dem.
Sedan allt det andra.
Jomen så gör jag.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar