Men blä.
Klev upp en stund sedan. Jag har sovit sex timmar inatt. Jag har inte sett mig själv i spegeln än, men jag behöver inte det för att veta hur jag ser ut. Jag känner med fingrarna vid ögonen och jag är svullen. Jag känner på huden och det där under hakan och jag är svullen. Idag är jag knappast en läckerbit. Det kvittar, jag orkar inte bry mig. Jag ska duscha innan jag åker ner på stan (senast halv ett ska jag åka hemifrån) och sedan får det helt enkelt vara som det är.
Drömt mycket mycket mycket konstiga drömmar inatt. De går inte att beskriva. De var väldigt konstiga bara. En sådan där dröm som helt enkelt inte går att återberätta. Alls. För rörigt.
Igår mailade jag min läkare. Undrar om jag får svar idag eller om jag inte får det förrän i början av nästa vecka. Det visar sig väl. Det är inte så bråttom med att få svar. Det kommer när det kommer.
Nu ska jag äta frukost eller något sådant där vettigt. Känner mig less idag. På det mesta. Vilken tur att jag får träffa Linnea (och Hanna) idag. I kind of need that. Typ.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar