2005-09-11

Lekt lite

Kände för att vara smått superego och har tagit en hel drös med bilder på mig själv. En del bra och en del mindre bra. Känner inte för att slänga upp någon av dem här och nu, förutom två bilder. Måste visa en del av det jag har på mig just nu, för man kan kanske tycka att kombinationen är lite konstig (?) kanske. ;)











Linne har jag på mig och mina "mys-shorts" och så ett par raggsockor som slutar strax nedanför knäna. Min favoritsläkting (död sedan några år) har stickat dem till mig. De är otroligt sköna. Sedan kan man väl tycka att shorts och sådana där raggsockor inte riktigt matchar, men äh. :p

Okejdå. Slänger väl in en egobild också när jag ändå är i farten.. om jag hittar någon jag tycker om och kan tänka mig lägga upp här. Ska ta och se efter. Jo, jag gillar denna bild. Det är något med den som gör att jag tycker om den. Även om kvaliten inte är den bästa. Jag använder trots allt min webcam så. Skulle säkert bli bättre om jag orkade greja med bilden i photoshop, men nej - det får bli såhär. Orginalbilden.

Inga kommentarer: