...
Nej. Det blir inget av det här tydligen, jag vet inte vad jag ska skriva.
Känns i hela kroppen att jag red igår. Ont i magmusklerna, rumpan, ryggen, benen, armarna och så vidare.
Somnade efter ett inatt. Irriterande. Å andra sidan "roade" jag mig med något en stund. För hand. Utan fusk med...något. Det var trevligt.
Vaknade några gånger och jag vaknade när klockan ringde och därefter somnade jag om. Vaknade alldeles försent. Jag vet en som får sitta och läsa en massa i multimediaboken idag och i kompendierna. Föreläsning nu, om jag inte tittat fel. För då är den klockan ett och då kan jag åka dit. Nej, den var klockan elva. Fan.
Jag kan inte åstadkomma något mer än det här. Inte just nu iallafall.
Måste handla idag. Har en rulle toalettpapper kvar (den som sitter i hållaren) och jag behöver mjölk. Smör också för den delen. Något mer utöver det behöver jag inte köpa. Bra det, måste snåla med pengarna.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar