Försöker
Känner hur mitt hjärta slår hårdare än vad det brukar. Känner en klump i magen växa. Känner hur hjärtat ökar slagfrekvensen lite i taget. Huvudet känns inte som det ska. Det går "ilningar" genom kroppen. Yrsel.
Jag försöker att låtsas som om allt det där inte händer. Att jag inte känner de där sakerna. Jag vill inte kännas vid dem. Låt mig vara! Försvinn! Det är inte läge för att känna sådant nu. Inte idag. Ingen annan dag heller för den delen.
Har just fixat så att jag kan se alla filer/bilder som hör till photoshoplabben. Igår gick det inte alls, men nu är det fixat så att det går att öppna alla. Bra det iallafall.
Fick ett mycket skumt samtal en stund sedan. Jag fick ett "mottagaren betalar"-samtal. Minns nu inte vad människan i andra änden sa (man ska ju säga något så att den som får samtalet vet vem det är), men jag accepterade iallafall för att ta reda på vem det var och varför. Jag svarade och personen (en tjej, svårt att avgöra i vilken ålder) sa hallå några gånger och jag svarade "ja hallå?" och hon frågade lite försiktigt "vem har jag kommit till?" och jag upprepade mitt namn två gånger (hon sa nämligen "va?" en gång) och hon sa sedan efter lite tystnad "Hej Heidi". Sedan en del hallåande igen från både henne och mig. Lät som hon bökade med telefonen och så klick.
Jahaja? Vem fasen var det? Ingen aning, det hann jag inte ta reda på. Minst sagt skumt. Måste skaffa nummerpresentatör. Så fort jag får råd. Men åh... Apropå att få råd. Måste hämta ut korten från fotobutiken, vilket jag skulle gjort länge sedan. Redan 20:e augusti hade jag kunnat hämta dem. Inte blivit av än. *harkel*
När jag klev upp imorse (inte då när jag skrev förra inlägget, utan senare), var jag svettig. Jag sov med ett påslakan bara, som vanligt. Ogillar de där nattliga svettningarna. Tänk när man ska sova med någon, när man är nära någon och så ligger man och svettas? Hur trevligt är det kan man ju undra. Saksamma. Om jag skulle få sällskap i sängen så skulle jag ärligt talat strunta i att jag svettades. Jag skulle ha fullt upp med att mysa och njuta av just det faktum att jag har sällskap i sängen. Ungefär.
Johanna kommer inte idag, vi tar det nästa vecka istället. Det går det med. :)
Försöker och försöker. Verkligen försöker. Att inte känna av de där sakerna jag nämnde i början av inlägget. Det går inte så bra, de är så tydliga. Men det ordnar sig. Jag vet att det gör det.
Dagens lab gör jag hemma. Jag har precis alla instruktioner till den och jag har alla filer och allt. Jag har Photoshop och kan läsa innantill om det nu skulle behövas. Jag gör den hemma. Då blir jag av med en hel del av de där känslorna jag beskrev där upptill. Jag vill inte ta till Stesolid för att sitta och vara hängig i skolan. För det är vad jag blir av dem i början, hängig. Jag behöver få ta det lugnt idag, det vill säga inte åka någonstans. Förlåt, alla som tycker att jag borde pallra mig iväg trots detta. Förlåt, men idag går det inte.
Undrar vad jag får med posten idag? Misstänker att jag inte får något av det som jag vill få. Det vill säga en avi om att hämta ut min kurslitteratur (eftersom den senast igår hade statusen "bearbetas") eller något liknande.
Jag har kurslitteratur kvar hemma hos Anders. Borde hämta hit de där böckerna någongång. Anledningen till att jag inte gjort det än är att det är tre stora tunga böcker. Speciellt en av dem, den väger 3,5 kg. Och de andra två väger 1,1 kg styck. Låter väl inte mycket, men det är inte bara de där böckerna jag har där. Har också ett lexikon och ett par till inbundna (dock mycket mindre) böcker där. Får aldrig tummen ur att hämta dem.
För att ännu en gång tjata lite om det här med mina bröst så kan jag nämna att jag verkligen verkligen gillar dem så som de är nu. Jag gillar att det är liiite mer att ta på åtminstone. För andra kvittar det väl huruvida mina bröst växt eller inte, men för mig känns det toppen. Jag längtar förövrigt efter att Någon ska "leka" med dem. ;)
Har inte nämnt något om sex här i bloggen på evigheter kom jag på nu. Det betyder inte att jag inte har något intresse kvar för det - tro mig, det har jag verkligen. Jag längtar efter sex. Älska. Knulla. Sätta på. Kalla det vad du vill. Jag vill göra det länge, hett, långsamt, passionerat, ömt, hårt, mjukt. På alla tänkbara sätt. När jag har sex nästa gång kommer det kännas helt underbart, det är jag tvärsäker på. Jag vet att det blir toppen och att jag inte haft sex på länge gör att det kommer att kännas ännu mer toppen. Jag längtar! Verkligen. Nu tänker jag dock inte tjata mer om det här. Tänkte bara nämna lite kort om det.
Undrar om posten har kommit? Det borde den ha gjort. Jag undrar också över hur stor chans/risk det är att jag stöter på någon granne när jag går och kollar posten. Jag har linne och pyjamasbyxor på mig och slarvigt uppsatt hår. Jag brukar gå ut och kolla posten såhär, vem bryr sig? Precis. Har hittills aldrig mött någon när jag gjort det. Jag hör att grabben här intill är hemma, låter som om han håller på och möblerar om eller bökar med något annat som låter en del. Kanske städar? Inte vet jag. Dessutom hör jag att den som bor ovanför mig är hemma. En massa klampande hör jag. Lite smygirriterande.
Nu går jag och kollar posten, sedan ska jag läsa lite mer om informationsdesign som jag började läsa om igår. Därefter leka lite med photoshop och äta något och varva ner så gott det går.
I miss you like crazy. Namnet på låten jag lyssnar på just nu. Och det är en passande beskrivning på vad jag känner just nu också, lämpligt nog.
Nu blev det en helt annan låt helt plötsligt, "I like big butts" med SirMixAlot. Haha.. Lite skillnad på låtarna. ;)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar