04.45
Stängde av teven nyss, det var en Fame Factory-repris inatt igen. Jag vaknade av att jag var svettig. Nattliga svettningar, en biverkning av mina tabletter (Zoloften är största boven skulle jag tro), det är inte ett dugg roligt. Det går i perioder. Jag sover med ett ynka påslakan och det är inte varmt i lägenheten. När jag sover så har jag bara trosor på mig. Svettas ändå. Så mycket att jag kliver upp för att torka av mig lite snabbt med papper och går på toaletten trots att jag kanske inte alls behöver det. Jag menar - passar på när jag ändå är uppe.
Drömt jävligt skumma drömmar. Om att vara barnflicka i olika familjer och gud vet vad. Givetvis var det "monsterungar" i alla de där familjerna. Jag råkade se tio minuter av Supernanny igår eller vad programmet nu heter. Nannyjouren? Whatever. Det var verkligen tre härjande pojkar i den familjen. Kanske därför jag drömde om att jag var barnflicka i olika familjer. Det var bara pojkar i de familjer jag var i. Skumt.
Nu ska jag lägga mig igen. Har tagit av mig glasögonen och lagt ner ena kudden (stod upp mot väggen) och stängt av teven. Jag hann inte stänga av den innan jag slocknade utan jag bara.. slocknade helt enkelt. Vilket jag hoppas att jag gör nu när jag ska lägga mig igen. Hoppas jag inte kommer att svettas mer. Brukar vara så att det blir sådär vid ett tillfälle (att jag vaknar svettig) och sedan är det bättre. Ibland vaknar jag flera gånger pga svettningarna. Men ändå. Inte inatt.. eller idag.. eller vad man ska säga.
Drömt om Någon också. Det var trevligt. Fler sådana drömmar tack.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar