2005-09-22

Det blir inget.

Jag orkar inte skriva. Jag är trött. Jag har varit hemma i lite mindre än tre timmar. Åkte hemifrån någongång före tolv idag. Ut till hundarna. Därefter hem till Johanna vid fyra och jag kom hem vid nio. Fått en hel del motion idag. Imorgon får jag ännu mer motion. Imorgon är jag ut hos hundarna en längre tid (till fyra) och därefter till stallet för att mocka tre boxar, ta in hästarna och longera Scarlette och Zeppolin. Sedan åka hem. Är knappast hemma före åtta, förmodligen framåt nio. På lördag är det hundar hela dagen igen.

Fan för mig. Jag blir less på mig själv.

Helvete. Nu gråter jag också.

Inga kommentarer: