2005-09-01

Dagens tips.

Jag vill börja med att leverera Dagens tips:
Stoppa aldrig tuggummi i munnen när du sitter/ligger i sängen på kvällen och tittar på tv. Inte om du ska sova ganska snart efter det och om du tagit en tablett som får dig att däcka.

Det har jag lärt mig den hårda vägen. Vaknade halv sju imorse och skulle ändra sovställning. Ser något konstigt på mitt lakan. Ett stycke tillplattat tuggummi ganska långt ut på kanten av lakanet. Nämen så trevligt, jag började pilla bort så mycket det gick av det tills jag tröttnade och slet bort lakanet och bökade dit ett nytt och somnade om. Dumma tuggummi.

Drömde ömsom konstiga drömmar, ömsom trevliga drömmar. Det sistnämnda kändes bäst. Såklart.

Nu ska jag ta och klä på mig något, vet inte om jag gör så gott intryck på mina kurskamrater om jag dyker upp i föreläsningssalen med en handduk i håret och en handduk runt kroppen. Vadå tigga om att få stämpeln "knäpp" och "konstig"? ;)

Läste en kursutvärdering från förra hösten. Kursen verkar visst ha en hög ribba (ehrm.. inget snusk nu) när det gäller svårighetsgraden på den. Få se, vet att det inte blir så enkelt att man kan glida runt på en räkmacka, men jag hoppas att den inte är frustrerande svår.

På med kläder. Nu.

Inga kommentarer: