Vilken gren?
Jag har slagit på teven. När jag såg att de kastar spjut så började jag fundera på vilken gren som skulle passa mig bäst. Om jag var tvungen att ställa upp i någon gren av någon anledning, vilken gren skulle jag kunna prestera något bra? Slägga är bara att glömma, stavhopp är läskigt, löpning/häcklöpning är inget för mig som aldrig varit bra på att springa snabbt, höjdhopp är nog inte min grej (eh, kommit över 115 cm som mest..), spjut kanske? Skulle troligtvis inte få iväg spjutet så långt. Kula är jag inte heller bra på har jag kunnat konstatera vid ett flertal tillfällen. Längdhopp skulle väl kanske funka, men inte tresteg. All löpning oavsett distans är bara att glömma som sagt. Jag har säkert glömt någon gren, men ärligt talat så tror jag inte att det finns något som passar mig överdrivet bra. Längdhopp är väl det som eventuellt skulle kunna funka. Idrott har aldrig varit min starka sida.
Nu tänker jag äta något, har pratat i telefon en lång stund nu och magen knorrar. Dessutom ska jag sätta igång med pluggandet, det flyter på bra när jag väl börjar läsa. Efter detta kapitel (endokrina systemet) kommer två relativt lätta kapitel; skelett och därefter muskler. Dags att sätta igång. Nu.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar