Underbart!
Inatt har jag minsann fått minst åtta timmars sömn. Jag somnade runt ett precis som planerat. Jag lyssnade på musik (mp3-spelare är bra) tills jag somnade och jag hann väl höra sisådär två låtar om ens det innan jag slocknade. Dock vaknade jag ett par gånger, bland annat runt tresnåret efter en mycket obehaglig dröm (som jag tack och lov inte minns mycket av nu). Jag låg inte vaken många minuter men just under den tiden jag låg vaken så fick jag ett sms som fick mig att le sådär mitt i natten. Jag svarade på det och därefter slocknade jag igen.
Har haft riktigt skumma drömmar inatt. Verkligen skumma, invecklade och jobbiga. En av drömmarna utspelade sig på en finlandsfärja kan man väl säga och en av drömmarna i ett varmt land någonstans. Såg folk jag inte sett på flera år och träffade människor som jag aldrig träffat förut. Nåja, går inte att återberätta.
Min kropp känner sig utmattad. Jag ska peta i den lite näring i form av mat och därefter hämta boken och sitta här och läsa. Jag har rensat skrivbordet för att plugga där, men jag pluggar mycket bättre här på golvet och dessutom är det bekvämare och jag slipper sitta på den där stolen vid skrivbordet. Inte överdrivet bekväm att sitta länge i. Jag sitter hellre här. Plugg är dagens planer. Bara.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar