2005-08-14

Rumpbett.

Exakt hur trevligt är det att plötsligt känna att det kliar på ena skinkan? När man känner efter så är det världens knöl där på huden. Något djur har bitit mig där. Det är som ett gigantiskt myggbett som kliar något så in i helvete att jag håller på att bli tokig. Tog en titt på den och den är verkligen stor och det kliar och kliar. Jag ska prova badda med alsolsprit snart, för såhär kan jag inte ha det. Jag kliar inte på det, utan låter det vara men det är nästintill outhärdligt.

Det jag kom att tänka på när jag såg den var "Jaja, det är ju tur att jag inte behöver visa upp min rumpa för någon annan än mig själv". Det där bettet drar ner sexighetsfaktorn på min rumpa rejält. Tro mig. Om det inte vore för att det sitter på just min rumpa så skulle jag ta ett kort och visa det. Men jag låter bli av förklarliga skäl, någon måtta får det vara. Här ska inte min rumpa slängas upp på bild hur som helst.

AAARRRGGGHHH! Måste badda med alsolsprit NU. Så att jag kan fortsätta plugga utan klåda. För jodå, jag har kommit igång med pluggandet. Det flyter på bra till och med. Var bara tvungen att skriva av mig om bettet.

Duscha ska jag göra också, men det får bli senare helt enkelt. Inte nu.

Alsolsprit. NU!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kunde ha bitit dig istället :)

Heidi sa...

Det hade åtminstone inte kliat. :p

(Hade rentav varit trwvligt).

Klådan ger inte med sig. Alls. :/

Heidi sa...

Trevligt!! "Inte trwwligt".