Snabbuppdatering bara.
Somnade alldeles alldeles för sent inatt. Klev upp ur sängen 10.40 och nu tänkte jag bara uppdatera lite snabbt innan jag slinker in i duschen för att fräscha till mig lite. Det behövs kan jag säga. Sedan ska jag bara äta något och därefter åka till Skuttunge. Lika bra att åka i tid, ska kolla hur lång tid det tar att köra dit så att jag vet.
Hade mycket konstiga drömmar inatt, inte ovanligt direkt. Drömde att jag var och kollade på två lägenheter och den enda hade en spiraltrappa upp och när jag öppnade dörren så var det två afrikanska kvinnor med bebisar som var på väg ner. Det var en riktigt smal spiraltrappa och ingen hiss fanns så jag undrade hur i helvete man skulle kunna flytta dit saker. Omöjligt. Stora saker som sängar, skrivbord och liknande var bara att glömma. Nåja, när jag väl kom upp så lutade huset lite och lägenheten var plötsligt bara ett rum. Ett litet rum med snedtak och en massa leksaker överallt. Eh, jag tackade nej till den lägenheten. Var ett stort hål i golvet dessutom. Nästa som jag tittade på var ett rum mitt i ett varuhus eller liknande. Med glasväggar så att alla ser vad man gör och inte gör därinne. Eller, tre väggar var "vanliga" och en var av glas, vilket är en vägg för mycket när det gäller det. Enda man kunde göra privat var duscha och gå på toaletten, för det lilla utrymmet hade ordentliga väggar. Minimalt rum, mindre än det som jag bor i nu. Sjuk dröm.
Jag drömde också om något annat .. Vilket jag inte känner för att skriva här. Dessutom är det dags för mig att ta den där duschen, så slipper jag stressa. Det är förövrigt fint väder ute med klarblå himmel och så vidare, jag tänker ändå ha långbyxor och en kortärmad tröja. Dit jag ska.. ligger ute i skogen. Där finns äckliga insekter.
Dusch och sen frukost eller liknande. Sedan iväg. Kommer väl hem om .. ja, jag vet inte.. ett par timmar kanske..
Have a nice day.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar