2005-08-29

Sluta existera.

Den här morgonen vaknade jag med en känsla i kroppen som sa något i stil med att jag borde sluta existera. Åtminstone för ett tag, därefter komma tillbaka och finnas till igen. Så funkar det dock inte, jag existerar och kommer att göra det vare sig jag vill eller inte ett bra tag till.

Hade fått mail från multimedia-tanten och hon länkade till ett schema. Jag har redan sett det. Börjar på torsdag och då får jag och alla andra på kursen mer information om allt som har med kursen att göra. Bra.

Allvarligt talat, jag skulle lätt kunna lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet och låtsas att jag inte finns till. Blir inte bättre av att jag hade mycket jobbiga drömmar inatt om saker och ting. Fan. Hatar det.

Äh. Verkligen en bra start på dagen.

Nu ska jag inte vara så jävla negativ. Något positivt med denna dag är att jag för en gångs skull inte är extremt svullen under ögonen. Kors i taket. Jag ska dessutom ringa och fråga om mitt tentaresultat. Jippi.

Jag ger upp.

Inga kommentarer: